Szkolenia
Odpowiadając na potrzeby naszych klientów organizujemy szkolenia z zakresu :
- komunikacji interpersonalnej
- profesjonalnej obsługi pacjenta
- asertywności w kontaktach zawodowych
- zarządzania i motywowania personelu
- umiejętności zarządzania stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
- umiejętności sprzedażowych
- komunikacji i współpracy zespołowej oraz warsztaty integracyjne i antystresowe
- szkolenia produktowe
Stawiamy na efektywność naszych szkoleń, dlatego też każde nasze szkolenie ma charakter warsztatowy.
Gwarantujemy Państwu :
- Nabywanie wiedzy poprzez doświadczanie w oparciu o cykl Kolba.
- Wysoki poziom dynamiki szkolenia.
- Nowatorskie ćwiczenia.
- Przejrzyste materiały szkoleniowe.
- Tworzenie sytuacji edukacyjnych w atmosferze sprzyjającej procesowi uczenia się.
Stosowane przez nas metody pracy to :
- Techniki kreatywne
- Techniki coachingowe
- Ćwiczenia praktyczne w grupach i w parach
- Zadania indywidualne
- Analiza konkretnych przypadków z życia zawodowego uczestników
- Dyskusja
- Burza mózgów
- Studium przypadków
- Gry szkoleniowe
- Testy wiedzy
- Wykład
Dzięki temu uczestnicy naszych szkoleń są w pełni zaangażowani w proces nabywania nowej wiedzy i praktycznych umiejętności oraz szybszego ich transferu z Sali szkoleniowej do rzeczywistości.
Wymierne korzyści :
- Szkolenia poparte wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, zarządzania personelem i radzenia sobie ze stresem.
- Przygotowane na miarę potrzeb i dostosowane do specyfiki Państwa firmy.
- Poprzedzone szczegółowym badaniem potrzeb szkoleniowych.
- Wysoka jakość w przystępnej cenie.
- Zadania wdrożeniowe i ocena efektywności po szkoleniu.
- Kontakt z Trenerem po szkoleniu.
- Nasze szkolenia organizujemy w miejscu wskazanym lub przyjeżdżamy do Państwa, dzięki czemu nie ponosicie Państwo dodatkowych kosztów związanych z wynajmem Sali.
- W przypadku chęci zorganizowania szkolenia poza Państwa placówką, zajmujemy się jego kompleksową obsługą.
- Bonus w postaci bezpłatnych sesji coachingowych on the job dla wybranych pracowników lub badanie „Tajemniczego Klienta”
- ilość i czas bonusowych sesji ustalony jest w zależności od zakresu szkolenia podstawowego.
Oferta cenowa
Cena ustalana jest indywidualnie na podstawie badania potrzeb, ilości uczestników i godzin szkoleniowych.
W cenę wliczone są :
- Badanie potrzeb szkoleniowych – ankiety, audyt telefoniczny, spotkanie trenera z wybranymi uczestnikami i kierownictwem.
- Materiały do ćwiczeń i podręczniki dla uczestników.
- Zadania wdrożeniowe.
- Test wiedzy na początku i na końcu szkolenia.
- Imienne dyplomy ukończenia szkolenia.
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu.
- Bonus w postaci sesji coachingowej w miejscu pracy z kompleksową informacją zwrotną dlapracownika i pracodawcy lub badanie „Tajemniczego Klienta”.
- Ewaluacja rezultatów po szkoleniu.
- Materiały poszkoleniowe dla uczestników zawierające odpowiedzi na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników w trakcie warsztatów wraz z propozycjami rozwiązań.
- Referencje na życzenie.
Kontakt: Aleksandra Laskowska - czasszkolenia.pl – tel. 661 488 933
.