Szkolenia

Odpowiadając na potrzeby naszych klientów organizujemy szkolenia z zakresu :

  • komunikacji interpersonalnej
  • profesjonalnej obsługi pacjenta
  • asertywności w kontaktach zawodowych
  • zarządzania i motywowania personelu
  • umiejętności zarządzania stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
  • umiejętności sprzedażowych
  • komunikacji i współpracy zespołowej oraz warsztaty integracyjne i antystresowe
  • szkolenia produktowe

Stawiamy na efektywność naszych szkoleń, dlatego też  każde nasze szkolenie ma charakter warsztatowy.

Gwarantujemy Państwu :

  • Nabywanie wiedzy poprzez doświadczanie w oparciu o cykl Kolba.
  • Wysoki poziom dynamiki szkolenia.
  • Nowatorskie ćwiczenia.
  • Przejrzyste materiały szkoleniowe.
  • Tworzenie sytuacji edukacyjnych w atmosferze sprzyjającej procesowi uczenia się.

Stosowane przez nas metody pracy to :

  • Techniki kreatywne
  • Techniki coachingowe
  • Ćwiczenia praktyczne w grupach i w parach
  • Zadania indywidualne
  • Analiza konkretnych przypadków z życia zawodowego uczestników
  • Dyskusja
  • Burza mózgów
  • Studium przypadków
  • Gry szkoleniowe
  • Testy wiedzy
  • Wykład

Dzięki temu uczestnicy naszych szkoleń są w pełni zaangażowani w proces nabywania nowej wiedzy i praktycznych umiejętności oraz szybszego ich  transferu z Sali szkoleniowej do rzeczywistości.

Wymierne korzyści :

  • Szkolenia poparte wieloletnim doświadczeniem zawodowym  w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, zarządzania personelem i radzenia sobie ze stresem.
  • Przygotowane na miarę potrzeb i dostosowane do specyfiki Państwa firmy.
  • Poprzedzone szczegółowym badaniem potrzeb szkoleniowych.
  • Wysoka jakość w przystępnej cenie.
  • Zadania wdrożeniowe i ocena efektywności po szkoleniu.
  • Kontakt z Trenerem po szkoleniu.
  • Nasze szkolenia organizujemy w miejscu wskazanym lub przyjeżdżamy do Państwa, dzięki czemu nie ponosicie Państwo dodatkowych kosztów związanych z wynajmem Sali.
  • W przypadku chęci zorganizowania szkolenia poza Państwa placówką, zajmujemy się jego kompleksową obsługą.
  • Bonus w postaci bezpłatnych  sesji coachingowych on the job dla wybranych pracowników lub badanie „Tajemniczego Klienta” 

- ilość i czas bonusowych sesji ustalony jest  w zależności od zakresu szkolenia  podstawowego. 

Oferta cenowa

Cena ustalana jest indywidualnie na podstawie badania potrzeb, ilości uczestników i godzin szkoleniowych.

W cenę wliczone są  :

  1. Badanie potrzeb szkoleniowych – ankiety, audyt telefoniczny, spotkanie trenera z wybranymi uczestnikami i kierownictwem.
  2. Materiały do ćwiczeń i podręczniki  dla uczestników.
  3. Zadania wdrożeniowe.
  4. Test wiedzy na początku i na końcu  szkolenia.
  5. Imienne dyplomy ukończenia szkolenia.
  6. Konsultacje z trenerem po szkoleniu.
  7. Bonus w postaci sesji coachingowej w miejscu pracy z   kompleksową informacją zwrotną dlapracownika i pracodawcy lub badanie „Tajemniczego Klienta”.
  8. Ewaluacja rezultatów po szkoleniu.
  9. Materiały poszkoleniowe dla uczestników zawierające odpowiedzi na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników w trakcie warsztatów wraz z propozycjami rozwiązań.
  10. Referencje na życzenie.

Kontakt:  Aleksandra Laskowskaczasszkolenia.pl – tel. 661 488 933

.